Politika kupnje i povrata

Kao dio naše predanosti korisničkoj usluzi, Qatna stoji iza naših proizvoda i želimo da budete zadovoljni njima. Ako iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni, potičemo vas da nas kontaktirate putem e-maila na info@qatna.hr.

Nažalost, prehrambeni proizvodi koji se mogu pokvariti ne mogu se vratiti. Svi artikli iz naše online trgovine prodaju se na ne-povratnoj osnovi osim ako su neispravni. Molimo provjerite jesu li svi primljeni artikli točno ono što ste naručili. Ako ste primili pogrešan artikl, NE OTVARAJTE GA. Nećemo prihvatiti povratke ili pružiti povrat novca za artikle koji su otvoreni, manipulirani ili nisu u svom izvornom stanju.

Trudimo se minimizirati lom proizvoda tijekom transporta; međutim, pereci mogu doživjeti određeni lom tijekom isporuke. Ako je vaš prehrambeni proizvod stigao oštećen ili kontaminiran na bilo koji način, kontaktirajte nas izravno i učinit ćemo sve što možemo da riješimo problem.

Molimo NE vraćajte nikakav prehrambeni proizvod bez prethodnog kontakta s nama za specifične informacije o postupku povrata.

Povrati

Ako primite proizvod koji je neispravan, oštećen ili kontaminiran, možete zatražiti povrat ili zamjenu unutar 14 dana od primitka narudžbe. Molimo vas da nas kontaktirate radi dogovora o povratu novca ili zamjeni.

Povrati novca (ako je primjenjivo):

Ne nudimo povrat, zamjenu niti ulazimo u korespondenciju iz sljedećih razloga:

  • Promjena mišljenja
  • Proizvodi koji su otvoreni, oštećeni ili nisu u izvornom stanju
  • Netočne narudžbe napravljene od strane kupca

Nakon što primimo i pregledamo vraćeni proizvod, obavijestit ćemo vas putem e-pošte. Ako je povrat odobren, vaša će refundacija biti obrađena.

Nažalost, zbog širokog raspona osobnih preferencija okusa, ne nudimo povrat niti zamjenu za proizvode koji vam jednostavno “ne odgovaraju po ukusu.”

Odgođeni ili nedostajući povrata novca (ako je primjenjivo)

Ako niste primili povrat novca u roku od pet (5) dana, najprije provjerite sa svojom bankom ili kreditnom kartičnom kućom, jer može potrajati neko vrijeme prije nego što povrat bude službeno evidentiran. Vrijeme obrade može varirati. Ako ste to učinili i još uvijek niste primili povrat novca, molimo vas da nas kontaktirate na info@qatna.hr.

Vraćanje proizvoda Qatni

Proizvode treba slati natrag samo ako vas je na to uputio naš predstavnik Službe za korisnike. Vi ste odgovorni za pokrivanje troškova dostave prilikom vraćanja proizvoda. Napominjemo da troškovi dostave nisu povratni. Ne možemo jamčiti da ćemo primiti vraćeni proizvod

Kontakt

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica u vezi povrata novca, molimo da nas odmah kontaktirate:

SAHARA d.o.o.
Ulica dr. Luje Naletilića 15 M, 10000, Zagreb, Hrvatska
hadadfares.hr@gmail.com
info@qatna.hr